ZAWIERANIA UMOWY CZŁONKOWSKIEJ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PRZEZ ENERGY PROFIT SP. Z.O.O SP. K. ZWANEJ DALEJ ENERGY CLUB („Regulamin”)
obowiązuje od dnia 15 luty 2018 roku
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez Energy Club oraz warunki zawierania i realizacji umów członkowskich sprzedawanych online.
1.2. Energy Club jest prowadzony przez Energy Profit Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Gdyni, ul. Tadeusza Wendy 15, 81-341 Gdynia, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000560896, NIP: 5862297696, kapitał zakładowy: 600.000,00 zł.
1.3. Zakup umowy członkowskiej online oznacza akceptację niniejszego regulaminu. Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie w formacie PDF w serwisie transakcyjnym oraz w klubie.
1.4. Regulamin dotyczy umów zawieranych za pośrednictwem strony internetowej energy-club.pl, na której udostępniony jest profil transakcyjny systemu eFitness (zwany dalej "Stroną Transakcyjną"). Koszt transmisji danych zgodny ze stawką operatora używanego przez Klienta.
1.5. Niniejszy regulamin jest częścią Umowy Członkowskiej zawieranej na odległość.
1.6. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Umowy a Regulaminem, obowiązują postanowienia Regulaminu.
2. Definicje
Klient – osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, która zawiera z Energy Club Umowę Członkowską.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
Proces Zamówienia – procedura zawierania umowy członkowskiej online, obejmująca wybór oferty, uzupełnienie formularza, akceptację Regulaminu poprzez zaznaczenie checkboxa oraz kliknięcie opcji "Akceptuję Umowę Członkowską z obowiązkiem zapłaty".
Konto Klienta – konto w systemie transakcyjnym umożliwiające zarządzanie członkostwem, dostęp do umowy i regulaminu w PDF, widok stanu płatności.
3. Zasady korzystania z usług
3.1. Członkowie klubu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz zaleceń personelu.
3.2. Klub może czasowo zamknąć obiekt w celach konserwacyjnych lub technicznych, informując członków z wyprzedzeniem.
3.3. Członkiem Klubu poprzez zakup karnetu online może zostać osoba, która ukończyła 18 rok życia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych.
3.4. Operator ma prawo ustanawiać nowe rodzaje Karnetów, do których będą miały zastosowanie postanowienia Regulaminu. Wprowadzenie takich Karnetów nie uprawnia dotychczasowych posiadaczy Karnetów do kierowania wobec Operatora jakichkolwiek roszczeń, w szczególności o obniżenie ceny za wykupiony Karnet lub zamiany Karnetu.
3.5. W ramach danego Karnetu świadczone są usługi w zakresie określonym każdorazowo w cenniku obowiązującym w dniu zakupu Karnetu (Cennik) wyłożonym do wglądu w Klubie. Cennik zawiera: (a) zakres usług, (Usługi), (b) aktualne ceny Karnetów, (c) rodzaje Umów, (d) ewentualne zniżki oraz warunki promocyjne, (e) godziny korzystania z wymienionych usług.
3.6. Operator zastrzega sobie możliwość organizacji zajęć „dodatkowych” które będą dodatkowo płatne. Płatność ta pokryje koszt dodatkowy jaki poniesie Operator w związku z organizacją tych zajęć. 9. Operator może stosować czasowe zniżki bądź oferty promocyjne. Wprowadzenie takich ofert nie uprawnia dotychczasowych posiadaczy Karnetów do formułowania jakichkolwiek roszczeń, w szczególności prawa do obniżenia ceny za wykupiony Karnet.
3.7. Ze zniżek „studenckich” mogą korzystać jedynie osoby które nie ukończyły 26go roku życia, okazujące ważną legitymację studencką oraz młodzież szkolna do 21 roku życia za okazaniem ważnej legitymacji szkolnej. Zniżka zostaje odebrana w momencie gdy Członek klubu ukończy szkołę, ukończy 26ty rok życia lub nie jest w stanie okazać się legitymacją szkolną lub studencką. W takiej sytuacji Operator ma prawo podnieść stawkę do obowiązującej karnety podstawowe w danym okresie oraz ubiegać się o różnicę za okres za który zniżka nie była należna.
3.8. Wszystkie Karnety są imienne i uprawniają do korzystania z usług Klubu wyłącznie osoby, których dane są wskazane w Karnecie.
3.9. Cena Karnetu nie uwzględnia ubezpieczenia.
3.10. Obsługa Klubu ma prawo odmówić wstępu osobie, która nie posiada Karnetu zawierającego jej danych. Udostępnienie Karnetu osobom trzecim stanowi naruszenie warunków Regulaminu. Obsługa Klubu może żądać okazania dowodu tożsamości w celu identyfikacji Członka Klubu.
3.11. Karnet zagubiony lub skradziony może zostać zablokowany w okresie jego ważności po zgłoszeniu zagubienia lub kradzieży w Klubie, za okazaniem dokumentu tożsamości. W takim przypadku Członek Klubu zobowiązany będzie do zapłaty kwoty 15 zł tytułem opłaty za wydanie nowego Karnetu.
3.12. Pracownik recepcji klubu może odmówić wejścia na siłownię Członkowi Klubu, który nie posiada przy sobie karty klubowej (wydanej przy zakupie karnetu, podpisaniu umowy lub przy pierwszej wizycie po zakupie online).
3.13 Operator może pobierać wpisowe (Wpisowe). Wpisowe nie podlega zwrotowi, obowiązuje w wysokości określonej w Umowie.
3.14. Płatności, które wynikają z opłat zawartej umowy, członkowie klubu dokonują poprzez dodanie do swojego profilu na stronie www.energy club.pl karty kredytowej. Płatności pobierane są automatycznie przez bank każdego miesiąca trwania umowy.
3.15. Klient, który zawarł Umowę na czas nieokreślony, jest uprawniony do bezterminowego Zamrożenia Członkostwa w zamian za opłatę na rzecz Klubu w kwocie 25zł /mc.
3.16. W trakcie Zamrożenia Członkostwa Klient traci dostęp do Klubów pozostając nadal członkiem Klubu. Zamrożenie członkostwa jest możliwe tylko na pełne miesiące kalendarzowe. Nie ma możliwości zamrożenia członkostwa w trakcie okresu rozliczeniowego. Członek ma obowiązek poinformować recepcję o chęci zamrożenia członkostwa przed kolejnym miesiącem kalendarzowym telefonicznie lub osobiście w recepcji klub.
3.17. Członek klubu który zawarł umowę i w trakcie jej trwania uległ wypadkowi po przedstawieniu właściwych zaświadczeń lekarskich, otrzyma zawieszenie na okres rekonwalescencji. Zawieszenie w przypadku innych zdarzeń losowych jest również możliwe lecz zależne od dobrej woli Operatora.
3.18. Regulaminowe zawieszenie umowy powoduje jej przedłużenie o okres wykorzystanego zawieszenia. W przypadku umowy na czas nieoznaczony okres ten wydłuża okres wypowiedzenia.
3.19. Rzeczy wartościowe Członek Klubu zobowiązany jest zdeponować w recepcji lub/i oznaczonych szafkach znajdujących się na terenie Klubu. Za rzeczy wartościowe, które nie zostały zdeponowane w w/w miejscach, Operator nie ponosi odpowiedzialności.
3.20. W przypadku zniszczenia lub zgubienia kluczyka od szafki należy uiścić opłatę w wysokości 35 zł, która stanowi realny koszt wymiany zamka.
3.21. Operator może podjąć decyzję o zamknięciu Klubu, w niektóre święta kościelne, państwowe lub lokalne. Członkowie Klubu będą o tym poinformowani, co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem, poprzez wywieszenie stosownej informacji w recepcji Klubu lub zamieszczenia informacji na Facebooku i Instagramie. Operator ma prawo do czasowego nieświadczenia Usług i zamknięcia obiektu Klubu, w celu przeprowadzenia prac konserwatorskich, remontów lub innych koniecznych działań.
3.22. W ramach usług świadczonych w Klubie, zapewnia on bezpłatną opiekę instruktorów (w przypadku ćwiczeń siłowych na siłowni w minimalnym wymiarze 60% czasu pracy Klubu).
3.23. Operator zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć grupowych, jeżeli liczba zainteresowanych nie będzie przekraczać pięciu osób. W takim przypadku lub w przypadku zdarzeń losowych, gdy instruktor prowadzący zajęcia grupowe nie będzie mógł poprowadzić tych zajęć, Klub zaprosi Członka Klubu na inne zajęcia odbywające się w Klubie w tym samym czasie.
3.24. Na zajęcia grupowe obowiązują zapisy poprzez grafik w aplikacji EfitnessApp lub przez stronę www.energy-club.pl. Pracownik klubu może odmówić wpuszczenia Członka Klubu, jeśli ten nie zapisał się na zajęcia grupowe.
3.25. Wprowadzanie zwierząt do Klubu jest zabronione.
3.26. W pomieszczeniach Klubu mogą przebywać tylko osoby ćwiczące i tylko w godzinach otwarcia Klubu określonych na stosownej tablicy informacyjnej w recepcji. Operator zastrzega sobie prawo zmiany godzin otwarcia Klubu, zawiadamiając o powyższym co najmniej z 7 dniowym wyprzedzeniem poprzez wywieszenie stosownej informacji w recepcji lub na Facebooku, Instagramie.
3.27. Przed rozpoczęciem ćwiczeń na urządzeniach treningowych dla zachowania bezpieczeństwa Członek Klubu winien sprawdzić stan techniczny urządzenia, z którego będzie korzystał i w przypadku zauważenia usterek zgłosić ten fakt pracownikowi Klubu. W przypadku skorzystania ze sprzętu, którego stan techniczny lub wygląd budzi wątpliwości Członka Klubu, a które to zastrzeżenia nie zostały uprzednio zgłoszone pracownikom, na Członku Klubu spoczywać będzie odpowiedzialność za powstałe szkody.
3.28. Korzystanie ze sprzętu powinno odbywać się w sposób bezpieczny, tj. z zapewnieniem dbałości o bezpieczeństwo innych Członków Klubu, poszanowanie sprzętu i sali.
3.29. Każda osoba korzystająca ze sprzętu, a w szczególności z wolnych ciężarów, hantli, sztang i talerzy sprząta po sobie i odnosi na właściwe miejsce używane podczas ćwiczeń przedmioty. Zakazane jest rzucanie sztangami, hantlami i talerzami, a miejsce hantli, sztang i talerzy jest na podłodze, gumach lub specjalnych uchwytach.
3.30. Członek Klubu winien pozostawić po sobie porządek, zachowywać ciszę i nie używać wulgaryzmów.
3.31. Na terenie Klubu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz spożywania alkoholu. Zakaz ten dotyczy również środków dopingujących i stymulujących – sterydów, narkotyków i innych środków odurzających. Na teren siłowni i sali do aerobiku zabrania się wnoszenia wszelkich produktów spożywczych, z wyłączeniem napojów.
3.32. Członkowie Klubu zawierając Umowę oświadczają, iż nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych i uczestniczą w zajęciach na własną odpowiedzialność. Osoby z problemami zdrowotnymi przed przystąpieniem do ćwiczeń powinny skonsultować się z lekarzem sportowym. Członkowie Klubu nie mogą korzystać z klubu w przypadku jakichkolwiek stwierdzonych infekcji, chorób zakaźnych lub innych schorzeń. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, co do zdolności Członka Klubu do korzystania z jego usług, pracownik Klubu może zakazać mu wstępu do czasu przedłożenia zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego brak przeciwwskazań do ćwiczeń bądź złożenia przez Członka Klubu pisemnego oświadczenia w tym zakresie.
3.33. Członkowie Klubu mają obowiązek przynosić strój sportowy i obuwie zmienne oraz mieć ze sobą ręcznik (w celu położenia go na przyrządach do ćwiczeń w siłowni i matach na zajęciach fitness). Klub może posiadać ręczniki i ubrania sportowe, które Członkowie Klubu będą mogli zakupić.
3.34. W Klubie obowiązuje obuwie zmienne, inne od tego, w którym się przyszło do Klubu, z czystą podeszwą. Na zajęciach aerobiku i ćwiczeniach w siłowni obowiązuje obuwie sportowe, przeznaczone do tego rodzaju zajęć. Zabronione jest ćwiczenie na siłowni w klapkach.
3.35. Operator oraz obsługa Klubu nie ponoszą odpowiedzialności za wypadki będące wynikiem stanu zdrowia Członka Klubu, niestosowania się do Regulaminu, instrukcji oraz zaleceń i wskazówek pracowników Klubu.
3.36. Operator oraz obsługa Klubu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatni oraz wszelkie przedmioty wartościowe (gotówkę, karty płatnicze, telefon komórkowy itp.) przyniesione na teren Klubu. Rzeczy pozostawione w szatni będą przechowywane przez Klub wyłącznie do godziny jego zamknięcia w tym dniu. Po tym terminie rzeczy te będą przechowywane w magazynie Klubu. W przypadku nieodebrania rzeczy przez Członka Klubu w terminie 30 dni od daty ich pozostawienia, rzeczy te (z wyłączeniem przedmiotów wartościowych wskazanych w zdaniu pierwszym) będą niszczone.
3.37. Do sterowania sprzętem RTV, klimatyzacją, panelem sterującym sauny itp. uprawniony jest tylko pracownik Klubu, który w tym zakresie – w miarę możliwości – będzie uwzględniał życzenia Członków Klubu.
3.38. Członek Klubu akceptuje fakt, iż Karnety dla celów bezpieczeństwa oraz celem identyfikacji Członków Klubu opatrzone są ich zdjęciami. Członek Klubu wyraża niniejszym zgodę na wykorzystanie jego wizerunku w powyższym celu.
4. Rodzaje umów członkowskich
4.1. Umowa na minimum 12 miesięcy
4.2. Umowa Senior 60+ na minimum 3 miesiące
4.3. Umowa Studencka na minimum 3 miesiące
4.4. Umowa na minimum 3 miesiące (dostęp do godziny 15:00)
4.5. Umowa na minimum 3 miesiące
4.6. Umowa Elastyczna
4. Proces zawarcia umowy
4.1. Klient składa zamówienie poprzez Stronę Transakcyjną.
4.2. Po zaakceptowaniu umowy, system automatycznie tworzy Konto Klienta. Loginem jest e-mail podany w formularzu. Hasło tworzone jest zgodnie z zasadami bezpieczeństwa (min. 8 znaków, wielka litera, cyfra, znak specjalny).
4.3. Energy Club nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z udostępnienia hasła osobom trzecim.
4.4. Potwierdzenie zamówienia i umowy przesyłane jest e-mailem wraz z załącznikiem PDF.
5.1. Płatności obsługiwane są przez system ESPAGO i Przelewy24.
5.2. Klient zobowiązany jest dokonać płatności najpóźniej w ciągu 24h od złożenia zamówienia.
5.3. Płatności:
- jednorazowe (opłata startowa),
- rekurencyjne (automatyczne obciążenie karty),
- comiesięczne.
5.4. Brak płatności powoduje wysłanie przypomnienia e-mailem.
6.Prawo do odstąpienia od umowy
6.1. W przypadku zakupu umowy online członek klubu ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od zakupu, o ile nie rozpoczął korzystania z usług klubu.
6.2. W przypadku rozpoczęcia korzystania z usług przed upływem 14 dni, zwrot zostanie pomniejszony o opłatę proporcjonalną do wykorzystanego okresu.
6.3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przesłane na adres e-mail: recepcja@energy-club.pl lub na adres siedziby klubu.
6.4. Do oświadczenia można użyć wzoru formularza odstąpienia (Załącznik nr 2)
7. Warunki wypowiedzenia umowy
7.1. Wypowiedzenie umowy można złożyć poprzez wysłanie e-maila na adres klubu.
7.2. Członek klubu ma prawo wypowiedzieć umowę członkowską z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, który upływa z końcem miesiąca następującego po złożeniu wypowiedzenia.
7.3. W przypadku umów na czas określony, wypowiedzenie może nastąpić dopiero po zakończeniu minimalnego okresu obowiązywania umowy.
8. Reklamacje
8.1. Reklamacje dot. procesu zakupu można zgłaszać w terminie 7 dni:
- mailowo: recepcja@energy-club.pl,
- pisemnie: Gdynia, ul. Wendy 15,
- osobiście w recepcji Klubu.
8.2. W reklamacji należy podać: imię, nazwisko, nr umowy, opis problemu.
8.3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych.
9. Rozstrzyganie sporów
9.1. Spory będą rozwiązywane polubownie. Klient może skorzystać z sądu polubownego przy Inspekcji Handlowej.
9.2. W przypadku braku zgody, spory rozstrzyga sąd właściwy miejscowo dla Klienta.
Załącznik nr 1: Informacja dla Klienta (obowiązek informacyjny).
Załącznik nr 2: Formularz odstąpienia od umowy.
Załącznik nr 3: Dane kontaktowe klubów Energy Club.
11. Rozpowszechnianie wizerunku
11.1. Uczestnicy zajęć wyrażają zgodę na utrwalanie ich wizerunku na zdjęciach i filmach wykonywanych podczas zajęć lub wydarzeń organizowanych przez klub.
11.2. Zdjęcia i filmy mogą być wykorzystywane przez klub na jego profilach w mediach społecznościowych, stronie internetowej oraz w materiałach promujących działalność Energy Club.
11.3. Uczestnicy mają prawo do rezygnacji z rozpowszechniania swojego wizerunku poprzez zgłoszenie tego faktu przed rozpoczęciem zajęć lub kontakt z obsługą klubu.
12. Postanowienia końcowe
12.1. Akceptując Regulamin Członek Klubu świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych podanych na Umowie. Podanie przez Członka Klubu danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia wydanie Karnetu. Administratorem danych osobowych jest Operator. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Usług oraz realizacji prawnie usprawiedliwionych celów Operatora. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Członek Klubu ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania
12.2. Do Regulaminu oraz Umowy zastosowanie ma prawo polskie. Wszelkie spory będą rozpoznawane przez właściwy sąd powszechny.
12.3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem i Umową obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
12.4. Członek Klubu zobowiązany jest do informowania Operatora o wszelkich zmianach adresu zamieszkania, oraz adresu do korespondencji, w tym także adresu do korespondencji elektronicznej i numerów telefonów komórkowych.
12.5. Operator zobowiązany jest do wystawienia faktury na żądanie Członka Klubu.
12.6. W przypadku gdy jakiekolwiek z postanowień Regulaminu będzie uznane za nieważne lub niewiążące, pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają ważne.
12.7. Operator ma prawo do wszelkich zmian w niniejszym regulaminie, w dowolnym czasie i nie jest zobowiązany do poinformowania o tym Członków Klubu.
12.8. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji.
Załącznik nr 1 do Regulaminu zawierania Umowy Członkowskiej na odległość za pośrednictwem strony internetowej EnergyProfit Sp. Z.o.o Sp. K.
INFORMACJA DLA KLIENTA
Mając na uwadze obowiązek określony art. 8 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, niniejszym Energy Club informuje o:
Zgodnie z zawieraną przez Klienta Umową Członkowską uwzględniającą ofertę Energy Club wybraną przez Klienta w trakcie Procesu Zamówienia, której treść Klient potwierdza i akceptuje przed zawarciem Umowy Członkowskiej.
Energy Profit Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą na ul.Tadeusza Wendy 15 81-341 Gdynia, wpisaną do rejestru przedsiębiorców, Sąd Rejonowy dla m.st. Gdansk, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Sądu Rejestrowego pod numerem KRS: 0000560896, kapitał zakładowy w wysokości: 600.000,00 złotych.
Adres poczty elektronicznej: recepcja@energy-club.pl
Nie dotyczy.
Zgodnie z zawieraną przez Klienta Umową Członkowską uwzględniającą ofertę Energy Club wybraną przez Klienta w trakcie Procesu Zamówienia, której treść Klient potwierdza i akceptuje przed zawarciem Umowy Członkowskiej.
Nie dotyczy.
Termin i sposób zapłaty wynika z § 5 Regulaminu zawierania Umowy Członkowskiej na odległość za pośrednictwem strony internetowej Energy Profit Sp. Z.o.o Sp. K. oraz z Umowy Członkowskiej, której treść Klient potwierdza i akceptuje przed zawarciem Umowy Członkowskiej.
Sposób i termin spełnienia świadczenia zależy od wybranej przez Klienta oferty Energy Club i wynika bezpośrednio z Umowy Członkowskiej, której treść Klient potwierdza i akceptuje przed zawarciem Umowy Członkowskiej.
Procedura rozpatrywania reklamacji wynika bezpośrednio z § 8 Regulaminu zawierania Umowy Członkowskiej na odległość za pośrednictwem strony internetowej Energy Profit Sp. Z.o.o Sp. K. W pozostałym zakresie, reklamacje Klientów będą rozpatrywane najpóźniej w terminie 21 dni od dnia ich prawidłowego dostarczenia/zgłoszenia do Energy Profit Sp. Z.o.o Sp. K.. Reklamacje Klienci mogą doręczać poprzez:
przy czym reklamacja będzie rozpatrzona, jeżeli zawiera przynajmniej następujące informacje: imię i nazwisko Klienta, numer Umowy Członkowskiej oraz opis reklamacji.
Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od Umowy Członkowskiej opisany jest w § 6 Regulaminu zawierania Umowy Członkowskiej na odległość za pośrednictwem strony internetowej Energy Profit Sp. Z.o.o Sp. K.
Nie dotyczy.
Nie dotyczy.
Nie dotyczy.
Nie dotyczy.
Energy Profit Sp. Z.o.o Sp.k. nie posiada, ani nie stosuje się do kodeksów dobrych praktyk, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
Zgodnie z zawieraną przez Klienta Umową Członkowską uwzględniającą ofertę Energy Club wybraną przez Klienta w trakcie Procesu Zamówienia, której treść Klient potwierdza i akceptuje przed zawarciem Umowy Członkowskiej
Zgodnie z zawieraną przez Klienta Umową Członkowską uwzględniającą ofertę Energy Club wybraną przez Klienta w trakcie Procesu Zamówienia, której treść Klient potwierdza i akceptuje przed zawarciem Umowy Członkowskiej
Nie dotyczy.
Nie dotyczy.
Strona Transakcyjna kompatybilna jest z następującymi przeglądarkami internetowymi: IE:11, EDGE: AII, Firefox Chrome, Safari: 8,9 (tylko urządzenia Apple), Opera, jak również z następującymi przeglądarkami urządzeń mobilnych: Safari IOS, Chrom Android, IE Mobile.
Wyświetlanie niektórych treści Strony Transakcyjnej oraz możliwość odczytania plików zapisywanych w formcie „pdf”
Wymaga przeglądarki z funkcją odczytu PDF lub programu Adobe Acrobat Reader lub innego o podobnej funkcjonalności .
Zgodnie z § 9 Regulaminu zawierania Umowy Członkowskiej na odległość za pośrednictwem strony internetowej Energy Profit Sp. Z.o.o Sp.k.
Załącznik nr 2 do Regulaminu zawierania Umowy Członkowskiej na odległość za pośrednictwem strony internetowej Energy Profit Sp.Z.o.o Sp.k.
WZÓR
FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY CZŁONKOWSKIEJ
Zgodnie z treścią art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014.827 z późn. zm.) oraz postanowieniami Regulaminu zawierania umowy członkowskiej na odległość za pośrednictwem strony internetowej Energy Profit Sp.Z.o.o Sp.k („Regulamin”), Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem poniesionych przez Klubowicza dodatkowych kosztów dostarczenia Umowy, o ile były one inne niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia Umowy oferowany przez JF.
DANE OSOBOWE KLUBOWICZA |
|||
Imię: |
Nazwisko: |
||
|
Numer telefonu: | ||
Nr. członkowski |
Wysokość poniesionych opłat związanych z Umową („Płatności”) |
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Ja niżej podpisany/a niniejszym oświadczam, iż odstępuję od Umowy Członkowskiej zawartej w dniu
roku (dalej „Umowa”) Energy Profit Sp.Z.o.o Sp.k, działającą pod marką Energy Club (zwaną dalej: "EC"), prowadzącą obiekt sportowy (zwanym dalej „Klub”).
Podstawą powyższego odstąpienia od umowy jest art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), przyznający konsumentowi, który zawarł Umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
Numer konta, na które EC zwróci poniesione przez Klienta koszty członkostwa, tj. Płatności wniesione przez Klienta
na poczet Wynagrodzenia EC do dnia złożenia niniejszego oświadczenia:
Miejscowość, data: | Podpis Klubowicza: |
Załącznik nr 3 do Regulaminu zawierania Umowy Członkowskiej na odległość za pośrednictwem strony internetowej Energy Profit Sp.Z.o.o Sp.k
No. |
Klub |
Adres |
Kod pocztowy |
Telefon |
1 |
Energy Club |
Ul. Tadeusza Wendy 15 Gdynia |
81-341 |
58 620 33 33 |
lub
No. |
Klub |
Adres |
Kod pocztowy |
Telefon |
1 |
Energy Club |
Ul. Wielkopolska 250b, Gdynia |
81-534 |
506 519 506 |